تخفیف‌ها و قیمت جشنواره‌ها در قیمت فروش در نظر گرفته نمی‌شود
توجه : برای فیلتر کردن نمایش ها در نمودار بر روی عنوان هریک کلیک کنید .
3%

چای ساز بوش مدل TTA5603

برند بوش شناسه محصول: نامعلوم دسته: , ,

مشخصات چای ساز

  • محدوده ظرفیت کتری:1.5 تا 2 لیتر
  • محدوده ظرفیت قوری:0.7 تا 1 لیتر
  • محدوده توان مصرفی:1500 تا 2000 وات
  • توان مصرفی:1800 وات
  • جنس بدنه کتری:استیل ضد زنگ

3,508,000 تومان

بیشتر از عدد مجاز نیست
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر

با توجه به زندگی پرمشغله این سال‌ها دستگاه‌ها و تجهیزات الکتریکی بسیاری برای تسهیل و تسریع انجام امورات روزانه منزل طراحی و تولید شده‌اند. چای ساز بوش مدل TTA5603 یکی از این دستگاه‌ها است که با امکانات کاربردی و مفید خود فرایند تهیه چای را برای همه افراد به امری ساده بدل کرده است.

این محصول تحت لیسانس بوش آلمان و در کشور چین مونتاژ می‌شود. کیفیت ساخت بالا و قابلیت‌های کاربردی فراوان از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این چای‌ساز ایستاده در نزد خریداران به حساب می‌آیند. در این مقاله به بررسی قابلیت‌ها و مشخصات این دستگاه پرداخته‌ایم. در صورت تمایل نسبت به آشنایی بیشتر با این امکانات و ویژگی‌ها تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌ها و مشخصات چای ساز مدل TTA5603

قدرت و توان مصرفی چای ساز مدل TTA5603 معادل ۱۸۰۰ وات است. این میزان از توان مصرفی شما را قادر می‌سازد تا در زمانی بسیار کوتاه یک نوشیدنی خوش‌طعم و باکیفیت را آماده کنید.

ظرفیت کتری این محصول ۱.۷ لیتر و جنس آن از استیل ضد زنگ است. مرغوبیت جنس ماده اولیه استفاده‌شده برای ساخت کتری به شما امکان می‌دهد تا سال‌های سال بدون نیاز به تعویض دستگاه از قابلیت‌های آن بهره بگیرید. گنجایش قوری چای‌ساز ایستاده بوش ۰.۸ لیتر بوده و از متریال پیرکس ساخته شده است. این ماده نوعی شیشه نشکن است؛ در نتیجه تولید قوری با استفاده از پیرکس احتمال آسیب دیدن آن بر اثر ضربه را به حداقل می‌رساند. بدنه کتری به‌صورت شفاف طراحی شده است. این موضوع به شما امکان می‌دهد تا از میزان آب باقی‌مانده داخل کتری مطلع شوید.

از دیگر مشخصات این دستگاه باید به امکان چرخش ۳۶۰ درجه کتری روی محفظه زیرین آن اشاره کرد. این ویژگی باعث سهولت هرچه بیشتر کار با دستگاه می‌شود. دکمه‌های مربوط به جوش آوردن آب و گرم نگه داشتن مایعات درون دستگاه روی دسته آن تعبیه شده‌اند و کلیدهای روشن و خاموش روی قسمت پایینی دستگاه قرار می‌گیرند.

عرض این دستگاه برابر با ۲۳۵ میلی‌متر، ارتفاع آن ۳۷۰ میلی‌متر و عمق آن ۱۶۵ میلی‌متر است. ابعاد مناسب و طراحی ارگونومیک این چایساز به شما امکان می‌دهد تا آن را در فضاهای کوچک آشپزخانه قرار دهید. وزن چای ساز بوش مدل TTA5603 معادل ۱.۷ کیلوگرم است. این موضوع حمل و نقل و جابه‌جایی محصول را برای کاربران تسهیل می‌کند.

از دیگر مزایای خرید چایساز برند بوش باید به مرغوبیت جنس دستگیره کتری و قوری اشاره کنیم. دستگیره کتری و قوری این چایساز از پلاستیک باکیفیت تولید شده‌اند که این مساله از لغزیدن کتری و قوری در دستان شما جلوگیری خواهد کرد.

برخورداری از محفظه نگهداری از کابل برق در بخش پایه دستگاه یکی دیگر ویژگی‌های مفید این محصول است. این ویژگی مانع از آسیب دیدن سیم برق بر اثر تماس با ضربه یا حرارت خواهد شد. طول سیم برق این دستگاه برابر ۱.۲ متر است. استاندارد بودن سیم برق کاربران را قادر می‌سازد تا در مکان‌هایی با فاصله نسبی از دستگاه از آن استفاده کنند.

امکانات چای ساز بوش مدل TTA5603

از مهم‌ترین امکانات چای ساز بوش مدل TTA5603 باید به امکان برقراری دمای تعادلی پس از به جوش آمدن آب کتری اشاره کنیم. این قابلیت باعث می‌شود تا پس از جوشیدن آب کتری وضعیت آن در حالت نیمه‌جوش قرار بگیرد. به این ترتیب می‌توانید بدون نیاز به طی کردن مراحل تهیه چای در زمان دلخواه خود نوشیدنی مورد علاقه‌تان را بدون تغییر در کیفیت طعم آن میل کنید.

جلوگیری از تغییر طعم چای یا به اصطلاح جوشیدن آن مهم‌ترین مزیت این قابلیت محصول است. بهره‌مندی از فیلتر یا صافی چای از دیگر دلایلی است که از تغییر طعم نوشیدنی در کوتاه‌مدت جلوگیری می‌کند. همچنین این ویژگی به میزان چشمگیری بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی تاثیر می‌گذارد.

داخل جداره کتری و قوری یک المنت حرارتی پنهان قرار دارد که باعث گرم نگه داشتن آب درون کتری و چای داخل قوری می‌شود. این سیستم گرم نگه‌دارنده تا ۳۰ دقیقه پس از خاموش کردن چای‌ساز دمای مایعات درون قوری و کتری را حفظ می‌کند.

امکان تنظیم دمای آب از ۷۰ درجه سانتی‌گراد تا ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد و برخورداری از چراغ نشانگر LED از دیگر مزایای خرید چایساز بوش به شمار می‌رود. چراغ نشانگر LED امکان مشاهده کردن وضعیت دم کشیدن چای را برای شما فراهم می‌کند.

از جمله نکات ایمنی که در فرایند ساخت چای ساز بوش مدل TTA5603 مورد توجه طراحان و مهندسان قرار گرفته‌اند، می‌توانیم از سیستم قطع‌کن خودکار و سیستم حفاظت از دستگاه اشاره کنیم. استفاده از این فناوری‌ها سبب شده است که پس از تمام شدن آب کتری یا داغ شدن بیش از حد چای‌ساز، دستگاه به‌صورت خودکار خاموش شود. به این ترتیب از میزان مصرف انرژی کاسته شده و طول عمر دستگاه نیز تا حد بسیار زیادی افزایش خواهد یافت.

بهره‌مندی از قفل ایمنی در قسمت درب کتری از آسیب دیدن احتمالی کودکان بر اثر سوختگی جلوگیری کرده و فیلتر ضد رسوب از رسوب‌گرفتگی کتری ممانعت می‌کند.

نگهداری و طرز کار چای ساز بوش

برخورداری از فیلتر قابل شست‌وشو نگهداری و طرز کار چای ساز بوش را به امری ساده بدل می‌کند. با اتکا به این ویژگی دیگر نیازی به تعویض مکرر فیلتر نخواهید داشت. تنها کافی است، به‌صورت دوره‌ای نسبت به شست‌وشو و نظافت آن اقدام کنید.

توصیه می‌کنیم که پس از خرید این دستگاه و اقدام به استفاده از آن دفترچه راهنمای محصول را با دقت مطالعه کنید. مطالعه دفترچه راهنما امکان بهره گرفتن از تمامی قابلیت‌ها و امکانات چای‌ساز و استفاده اصولی از آن را برای شما فراهم خواهد کرد. استفاده اصولی از این دستگاه به افزایش دوام و ماندگاری آن منجر خواهد شد.

لازم است که با هدف کمک به افزایش طول عمر مفید دستگاه از قرار دادن چای ساز Bosch در مکان‌های داغ و قابل اشتعال خودداری کنید. همچنین از پر کردن بیش از حد کتری نیز پرهیز نمایید.

قیمت چای ساز بوش مدل TTA5603 در فروشگاه اینترنتی تهران آفر

قیمت چای ساز بوش مدل TTA5603 در فروشگاه اینترنتی تهران آفر با در نظر گرفتن کمترین میزان سود ممکن از فروش دستگاه محاسبه خواهد شد. در نتیجه برای خرید کالای مورد نیاز خود از این فروشگاه اینترنتی نیازی به پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافی نخواهید داشت.

در صورت تمایل نسبت به خرید چای ساز بوش مدل TTA5603 با قیمت استثنائی پیشنهاد می‌کنیم که از طریق مراجعه به وبسایت فروشگاه از زمان برگزاری جشنواره‌های تخفیف و فروش ویژه محصولات تهران آفر اطلاع حاصل کنید.

جمع‌بندی

خرید دستگاه چای ساز بوش مدل TTA5603 از فروشگاه اینترنتی تهران آفر برای شما مزایای بسیاری به‌همراه خواهد داشت. شما می‌توانید پس از تکمیل فرایند ثبت سفارش و خرید این محصول در زمانی بسیار کوتاه و با هزینه ارسال بسیار اندک کالای مورد نیاز خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

امکان تست عملکرد کالا به مدت ۷ روز و مرجوع کردن آن در صورت مشاهده هرگونه اختلال در کارکرد دستگاه از دیگر مزایایی است که خرید لوازم خانه و آشپزخانه از این فروشگاه به دنبال دارد.

در صورت نیاز می‌توانید از امکان مشاوره تخصصی پیش از خرید با کارشناسان ما برخوردار شوید. همچنین اگر پس از خرید کالا با هر نوع سوالی مواجه شدید، پرسش خود را با کارشناسان خبره تهران آفر مطرح کنید. کارشناسان و مشاوران تهران آفر به‌صورت شبانه‌روزی و در تمامی ایام هفته برای ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان آماده خواهند بود.

مشخصات کلی چای ساز بوش مدل TTA5603

  • ابعاد:370×170×230 میلی متر
  • وزن:1.7 کیلوگرم
  • محدوده ظرفیت کتری:1.5 تا 2 لیتر
  • محدوده ظرفیت قوری:0.7 تا 2 لیتر
  • محدوده توان مصرفی:1500 تا 2000 وات
  • توان مصرفی:1800 وات
  • جنس بدنه کتری:استیل ضد زنگ
  • قوری چای:دارد
  • جنس قوری:شیشه

سایر مشخصات

  • دم کنی چای با قابلیت جدا شدن
  • بدون سیم با قابلیت چرخش 360 درجه
  • جداره داخلی از جنس استیل ضدزنگ به همراه المنت حرارتی پنهان
  • فیلتر ضد رسوب قابل تعویض از جنس استیل ضدزنگ
  • قفل ایمنی درپوش
  • دکمه چراغ دار خاموش/روشن
  • سوئیچ تنظیم دما روی دسته :گرم نگه داشتن و به جوش آوردن
  • سوئیچ خودکار برای به جوش آوردن
  • محافظت از دستگاه حین نبودن آب و داغ شدن بیش از حد
  • دهانه بزرگ برای سهولت در تمیز کردن
برچسب:
سایر مشخصات
برند

بوش

انتخاب گارانتی

پارسا الکترونیک 18 ماهه

خرید از

شعبه تهران (مخصوص تهران)
شعبه منطقه آزاد

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چای ساز بوش مدل TTA5603”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی

    همچنین ممکن است دوست داشته باشید…