تفاوت چینی زرین درجه عالی و درجه یک در چیست؟

تفاوت-چینی-زرین-درجه-عالی-و-درجه-یک-در-چیست؟

تفاوت در کیفیت، تفاوت در قیمت، جلوه ظاهری و میزان سختگیری در پروسه ساخت از مهم‌ترین تفاوت‌ها میان چینی زرین درجه عالی و درجه یک محسوب می‌شوند.
ظروف چینی درجه عالی و درجه یک با استفاده از مواد اولیه کاملا مشابه و طی فرایند تولید یکسان ساخته می‌شوند. با این وجود نظارت‌های کیفی بالاتر از سطح استاندارد بر نحوه طراحی و ساخت چینی زرین درجه عالی باعث تفاوت درجه کیفی این دو محصول شده است.
زیبایی چشم‌نواز و بدون عیب و نقص دیگر نقطه قوت انواع سرویس‌های چینی درجه عالی نسبت به ظروف مشابه با درجه کیفی متفاوت می‌باشد. معمولا عیوب ظاهری سرویس‌های چینی درجه یک توسط افراد غیرمتخصص قابل تشخیص نیستند، اما وجود این ایرادات موضوعی انکار ناشدنی است.
می‌توان علت تفاوت قیمت چینی زرین درجه عالی و درجه یک را وجود وجوه تمایز کیفی و ظاهری میان این ظروف دانست. بدیهی است که انواع چینی درجه عالی به تناسب سطح کیفی و زیبایی ظاهری خیره‌کننده نسبت به ظروف مشابه درجه یک از ارزش مادی بیش‌تری برخوردار هستند.

نحوه تشخیص کیفیت چینی زرین به چه صورت است؟

شباهت ظاهری ظروف چینی با درجه‌های کیفی متفاوت تشخیص کیفیت چینی زرین را به امری دشوار بدل کرده است.
تا آبان ماه سال ۱۴۰۰ درجه کیفی محصولات برند چینی زرین ایران به وسیله رنگ مارک پشت ظروف به سادگی قابل تشخیص بود. به این صورت مارک ظروف چینی درجه عالی با رنگ سیاه و مارک ظروف چینی درجه یک با رنگ سبز بر پشت ظروف درج می‌شد.
در حال حاضر تنها دو روش جهت تشخیص کیفیت چینی زرین وجود دارد. یکی از این روش‌ها توجه به برچسب‌های نصب شده بر روی کارتون سرویس‌های چینی می‌باشد. رنگ سبز برچسب نصب شده بر روی کارتون سرویس چینی نشانه کیفیت عالی کالا است. رنگ سیاه برچسب از درجه یک بودن ظروف حکایت دارد.

ریوا-طلایی

راهکار دیگری که شما را از درجه عالی کیفیت ظروف چینی مطمئن می‌سازد خرید محصول از فروشگاه‌های معتبری همچون فروشگاه اینترنتی تهران آفر است. با خرید سرویس چینی، سرویس آرکوپال و ظروف پیرکس از این فروشگاه از بابت کیفیت کالای خریداری شده آسوده‌خاطر خواهید بود.

نحوه تشخیص چینی زرین اصل به چه صورت است؟

ظروف چینی درجه عالی از بهداشتی‌ترین ظروف موجود در بازار می‌باشند. مهم‌ترین دلیل بهداشتی بودن سرویس‌های چینی استفاده از مواد مرغوب به منظور ساخت این محصولات است. اما چگونه می‌توان از اصالت چینی زرین اطمینان حاصل نمود؟
شفافیت یک‌پارچه ظروف چینی به علاوه زیبایی بی‌عیب و نقص بارزترین نشانه‌هایی است که شما را از خرید چینی اصل مطمئن می‌کند.
ظروف چینی اصل عاری از هرگونه فرورفتگی، برجستگی و حباب‌زدگی می‌باشند. در صورتی که هنگام خرید سرویس چینی با هر یک از این ایرادات مواجه شدید لازم است تا در انتخاب خود تجدید نظر فرمایید.
توجه به وزن مناسب و خوش‌دست بودن از دیگر ویژگی‌هایی است که جهت تشخیص چینی زرین اصل به شما کمک خواهد کرد. توجه داشته باشید که وزن ظروف چینی به نسبت قطر آن بسیار سبک‌تر از ظروف مشابه تقلبی است.
در نهایت این موضوع را فراموش نکنید که تهران آفر انواع سرویس چینی، ظروف آرکوپال ، سرویس‌های غذاخوری و سرویس‌های پذیرایی را با تضمین اصالت محصول به شما ارائه خواهد کرد.

ضمانت خرید چینی زرین به چه صورت است؟

برند چینی زرین ایران با اطمینان از کیفیت بسیار مطلوب محصولات تمامی سرویس‌های تولیدی خود را با ضمانت یک ساله به متقاضیان عرضه می‌کند. در صورت شکستن یا آسیب دیدن اقلام سرویس‌های پذیرایی و سرویس‌های غذاخوری می‌توانید تا به مدت یک سال از ضمانت خرید چینی زرین بهره بگیرید.
امکان یک بار تعویض یک قطعه از قطعات سرویس چینی پس از ارائه تکه‌های خرد شده محصول آسیب‌دیده یکی از بندهای موجود در ضمانتنامه شرکتی این برند می‌باشد.
تعویض اقلام دچار نقص کیفی در صورت عدم استفاده و همچنین تعویض اقلامی که پس از شست‌وشو رنگ خود را از دست می‌دهند از دیگر مفاد ذکر شده در گارانتی انواع سرویس‌های چینی زرین ایران است.

رزفلاور
در نظر داشته باشید که برای بهره‌مند شدن از ضمانت خرید چینی زرین نیاز است که روش‌های نگهداری از چینی زرین را به صورت اصولی رعایت کرده باشید. برای آگاهی از این روش‌ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید

روش‌های نگهداری از چینی زرین

روش‌های نگهداری از چینی زرین با روش‌های نگهداری از سایر ظروف آشپزخانه مانند آرکوپال یا پیرکس متفاوت است. به منظور نگهداری اصولی از ظروف چینی لعابی، ظروف چینی لعابی با دکور طلا، ظروف آشپزخانه و ظروف هتلی و رستورانی نیاز است تا با روش‌های نگهداری این ظروف آشنا باشید.
استفاده از این راهکارها برای نگهداری از محصولات چینی نه تنها استفاده از ضمانت خرید چینی زرین را برای شما ممکن می‌سازد بلکه باعث افزایش طول عمر محصولات نیز می‌شود.
مرغوبیت بسیار زیاد چینی زرین درجه عالی و درجه یک شست‌وشوی ظروف را به امری بسیار ساده تبدیل کرده است. در صورت تمایل به شست‌وشوی دستی این محصولات می‌توانید  از اسفنج‌های مخصوص و مواد شوینده ملایم بهره بگیرید.
به جز ظروف چینی با دکور طلا سایر محصولات چینی باکیفیت از قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی برخوردار می‌باشند. جهت جلوگیری از آسیب دیدن محصولات پیش از قرار دادن آن درون ماشین ظرفشویی به عبارت Dishwasher Safe بر روی ظروف توجه کنید.
استفاده از مواد سفیدکننده در زمان نظافت می‌تواند باعث از بین رفتن رنگ ظروف منقش شود. پیشنهاد می‌کنیم که در صورت لزوم استفاده از پودر لباسشویی حل شده در آب را جایگزین این دست مواد نمایید.

ویلیج
پوشیده شدن ظروف چینی زرین ایران با یک لایه لعابی مقاوم تا حد زیادی از بروز خط و خش بر روی محصولات جلوگیری می‌کند. با این حال بهتر است که در هنگام چیدن ظروف درون کابینت یک عدد دستمال و یا پارچه را مابین ظروف قرار داده و از چیدن مستقیم آن‌ها بر روی یک‌دیگر خودداری نمایید.

درجه کیفی ظروف چینی علاوه بر جلوه بصری زیباتر در بهداشت بیش‌تر ظروف نیز نقش دارد.
سرویس‌های چینی از بهداشتی‌ترین ظروف غذاخوری موجود در بازار محسوب می‌شوند. با این حال استفاده از مواد اولیه نامرغوب در پروسه ساخت سرویس‌های چینی افت کیفیت، زیبایی و بهداشت این محصولات را به دنبال خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *