پرفروش ترین مدل سرویس چینی زرین

پر فروش ترین مدل های چینی زرین

سرویس چینی زرین مدل ریوا طلایی، سرویس چینی مدل فلورانس سرمه‌ای، سرویس چینی مدل زرین و سرویس چینی مدل رز فلاور از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل‌های سرویس چینی زرین در بازار لوازم خانه و آشپزخانه محسوب می‌شوند.

ایرانیان از دیرباز به مهمان‌نوازی مشهور بوده‌اند. آداب مهمان‌نوازی در بین ایرانیان جنبه‌هایی مانند خوش‌آمدگویی به مهمانان، پذیرایی با غذاهای رنگارنگ، سرو غذا در ظروف زیبا و خوش رنگ و لعاب و بدرقه مهمان را شامل می‌شود.
وجود فرهنگ‌های متنوع در کشور ایران باعث شده است تا برخی از آداب مهمان‌نوازی بر حسب رسم و رسوم سنتی متفاوت باشد. برای مثال شیوه خوش‌آمدگویی، نوع غذاهای رایج در مهمانی‌ها و همچنین نحوه بدرقه کردن مهمان بسته به موقعیت جغرافیایی میزبان متفاوت است.
با این حال استفاده از سرویس‌های غذاخوری و سرویس‌های پذیرایی شیک و جذاب در مهمانی‌ها وجه تشابه آداب مهمان‌نوازی در میان تمامی ایرانیان می‌باشد.

معرفی مدل های پرفروش چینی زرین

سرویس‌های پذیرایی گل‌سرخ یا گل‌قرمز در سال‌های دور رایج‌ترین نوع سرویس چینی در آشپزخانه‌ها به حساب می‌آمد. می‌توان علت این موضوع را محدود بود تنوع سرویس‌های چینی در روزگار گذشته در نظر گرفت.
در سال‌های اخیر ظروف چینی از برندهای تولید کننده فراوان در رنگ‌ها، نقش‌ها و قالب‌بندی‌های متنوعی وارد بازار لوازم خانگی شده‌اند. یکی از انواع سرویس‌های پذیرایی که علاوه بر تنوع در طرح و رنگ از کیفیت بسیار مناسبی نیز برخوردار است سرویس چینی زرین می‌باشد.
وزن مناسب، استقامت بالا، شفافیت و دوام و ماندگاری طرح‌های نقش بسته بر انواع چینی زرین از جمله دلایل استقبال متقاضیان از سرویس‌های غذاخوری و سرویس‌های پذیرایی این برند ایرانی بوده است.
در میان مدل‌های متنوع سرویس چینی برخی از این محصولات به عنوان محبوب ترین و پرفروش ترین مدل سرویس چینی زرین شناخته شده هستند.
در ادامه مقاله به بررسی و معرفی مدل های پرفروش چینی زرین می‌پردازیم.

 

ریواطلایی

سرویس چینی مدل ریوا طلایی

سرویس چینی زرین مدل ریوا طلایی از انواع سرویس غذاخوری برند چینی زرین است که در دسته مدل های پرفروش چینی زرین قرار می‌گیرد. طراحی زیبا، کلاسیک و ظریفانه این محصول در نگاه اول نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد.
بارزترین مشخصه سرویس چینی مدل ریوا طلایی خطوط منحنی طلایی نقش بسته بر روی بدنه بشقاب‌ها، پیاله‌ها، نمکدان‌ها و دیگر اقلام موجود در این سرویس می‌باشد.
این سرویس غذاخوری در انواع سرویس ۲۷ پارچه، سرویس ۲۸ پارچه، سرویس ۹۸ پارچه، سرویس ۱۰۲ پارچه و … تولید و در بازار عرضه شده است. می‌توانید تا با در نظر گرفتن نیاز خود مناسب‌ترین نوع از این مدل پرفروش سرویس چینی زرین را خریداری نمایید.

سرویس چینی مدل فلورانس سرمه ای

سرویس چینی زرین مدل فلورانس سرمه ای یکی از محصولات چینی زرین به شمار می‌رود که با استفاده از روش IGD تولید شده است. انحصار ساخت ظروف چینی با روش IGD یا دکور داخل لعابی در ایران در اختیار شرکت چینی زرین ایران قرار دارد.
از مهم‌ترین مشخصه‌های سرویس‌های چینی ساخته شده توسط این فناوری از جمله سرویس چینی مدل فلورانس سرمه ای درخشش فوق‌العاده ظروف است که به دلیل وجود یک لایه لعابی شفاف بر روی ظروف ایجاد می‌شود.
سهولت در امر شست‌وشو، برخورداری از سطح صاف و صیقلی و دوام نقش و رنگ از دیگر ویژگی‌های سرویس چینی مدل فلورانس سرمه ای است که علت آن استفاده از روش IGD در ساخت این سرویس غذاخوری می‌باشد.
برای طراحی این محصول از نقوش سرمه‌ای رنگ کلاسیک، ساده و چشم‌نواز بر روی زمینه‌ای سفید و شفاف بهره گرفته شده است. با خرید سرویس چینی زرین مدل فلورانس سرمه ای جلوه و زیبایی میز ناهارخوری خود را دوچندان نمایید.

فلورانس-سرمه-ای

سرویس چینی مدل زرین

طراحی شیک و ساده سرویس چینی مدل زرین باب طبع تمامی سلیقه‌ها است. ظروف مربع‌شکل این مجموعه به رنگ سفید بوده و به وسیله یک نوار طلایی در حاشیه ظروف تزئین شده‌اند.
به دلیل سادگی در طراحی سرویس چینی مدل زرین خرید این سرویس غذاخوری به منظور تکمیل جهزیه عروس بسیار مناسب بوده و به سادگی با سایر لوازم پذیرایی شما بر سر میز ناهارخوری هماهنگ می‌شود.
سرویس چینی زرین مدل زرین یکی از زیرمجموعه‌های پیکره کواترو به حساب می‌آید و پیروی از سبک و سیاق زندگی مدرن در طراحی و قالب‌ریزی آن به وضوح آشکار می‌باشد.

سرویس چینی مدل رز فلاور

سرویس چینی زرین مدل رز فلاور یکی دیگر از محصولات برند چینی زرین ایران می‌باشد که در پروسه ساخت آن از روش IGD یا دکور داخل لعابی بهره گرفته شده است.
استفاده از مواد اولیه مرغوب و لایه لعابی باکیفیت به منظور تولید این سرویس غذاخوری باعث شده است تا سرویس چینی مدل رز فلاور به یکی از را بهداشتی‌ترین و سالم‌ترین ظروف چینی در بازار لوازم خانه و لوازم آشپزخانه بدل شود.
سادگی، زیبایی و طراحی کاربردی از مهم‌ترین نقاط قوت این محصول به شمار می‌رود. گل‌های صورتی که با ظرافت تمام بر روی بدنه سفید، شفاف و چهارگوش سرویس چینی زرین مدل رز فلاور نقش بسته‌اند بر زیبایی بصری هرچه بیش‌تر این سرویس افزوده‌اند.

رزفلاور

 

سرویس چینی زرین طرح ویلیج

سرویس چینی زرین طرح ویلیج یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های چینی است که به دلیل طراحی خاص، زیبا و منحصر به فرد از شهرت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد.
نام این سرویس غذاخوری تولید شده توسط برند چینی زرین ایران یعنی «ویلیج» به معنی روستا با شیوه طراحی آن ارتباط مستقیم دارد.
نقش‌های موجود بر روی اقلام سرویس چینی زرین طرح ویلیج در اولین نظر روزهای آرام و آفتابی روستا را در ذهن تداعی می‌کند. خطوط منحنی طلایی و شیارهای حصیری اطراف ظروف نیز تجسم تصویر آرامش روستا را تسهیل کرده‌اند.

ویلیج

سرویس چینی زرین طرح سپیدار

زیبایی باستانی و طراحی ظریفانه سرویس چینی زرین طرح سپیدار جلوه‌ای لوکس و دلپذیر به میز ناهارخوری شما خواهد داد.
خطوط طلایی حاشیه‌ها و بدنه ظروف که بر روی زمینه‌ای سفید طراحی شده در عین سادگی، تجلل و شکوه را به یاد شما می‌آورند.
از جمله اقلام موجود در این سرویس زیبا و کاربردی می‌توان به مواردی همچون کاسه سوپ‌خوری درب‌دار، دیس سرو، بشقاب تخت پلوخوری، بشقاب گود خورش‌خوری، بشقاب میوه‌خوری، کاسه سرو سالاد، قوری چای‌خوری، قندان درب‌دار و … اشاره کرد.

سرویس چینی زرین مدل سلنا زرد

سرویس غذاخوری چینی زرین ایران مدل سلنا زرد گزینه‌ای مناسب برای افراد خاص‌پسند و علاقه‌مندان به سبک زندگی مدرن و مینیمال می‌باشد.
تلفیقی از رنگ‌های زرد، طوسی و خاکستری که با شیوه‌ای هنرمندانه بر روی بدنه چهارگوش ظروف موجود در این سرویس نقش بسته‌اند زیبایی و جلوه آن را چندین برابر می‌کنند.
سادگی و کاربردی بودن این این سرویس غذاخوری از برند چینی زرین ایران از دیگر ویژگی‌هایی است که محبوبیت این محصول را به دنبال داشته است.
لازم به ذکر است که سرویس چینی زرین مدل سلنا صورتی نیز از دیگر انواع مشهور و پرفروش سرویس چینی زرین محسوب می‌شود.

سرویس چینی زرین مدل نارسیس طلایی

طراحی سرویس چینی زرین مدل نارسیس طلایی تداعی‌کننده سبک زندگی نجیب‌زادگان اروپایی و گذاری به دوران پرشکوه ویکتورین است.
خرید این سرویس پرفروش چینی زرین برای آن دسته از افرادی که مایل به خرید یک سرویس غذاخوری زیبا، کارآمد و هنری می‌باشند بسیار مناسب تلقی می‌شود.
در صورتی که تمایل دارید تا پرفروش ترین مدل سرویس چینی زرین مدل نارسیس طلایی را برای منزل خود تهیه نمایید، پیشنهاد ما به شما خرید سرویس چینی زرین مدل نارسیس طلایی ۲۹ پارچه است.

ویژگی پرفروش ترین مدل سرویس غذاخوری چینی زرین

علیرغم مشخصه‌های متمایز پرفروش ترین مدل‌های سرویس غذاخوری چینی زرین این محصولات در بسیاری از جنبه‌ها از ویژگی‌های مشترکی برخوردار می‌باشند. در واقع همین ویژگی‌های مشترک میان انواع پرفروش ترین مدل سرویس چینی زرین است که باعث محبوبیت آن‌ها شده است.
در میان علل محبوبیت مدل های پرفروش چینی زرین کیفیت حرف اول را می‌زند. استفاده از مواد اولیه مرغوب جهت ساخت سرویس‌های چینی نه تنها مقاومت ظروف را در پی داشته بلکه این دست کالاها را به بهداشتی‌ترین و سالم‌ترین ظروف غذاخوری بدل کرده است.
سرویس‌های پرفروش چینی زرین از استقامت مناسبی در برابر ضربات ناگهانی و شوک‌های حرارتی برخوردار می‌باشند. اقلام موجود در این سرویس‌ها به سادگی ترک نمی‌خورند، لب‌پر نمی‌شوند و نمی‌شکنند.
به علاوه کیفیت عالی انواع پرفروش ترین مدل سرویس چینی زرین باعث شده است تا بتوانید بدون نگرانی از افت کیفیت کالا این محصولات را با خیال آسوده درون مایکروویو قرار داده یا به وسیله ماشین ظرف‌شویی شست‌وشو نمایید.

روش‌های زیادی به منظور تشخیص چینی زرین اصل از ظروف بی‌کیفیت و نامرغوب وجود دارد. با این حال ساده‌ترین شیوه تشخیص اصالت سرویس‌های پرفروش چینی زرین خرید این محصولات از فروشگاه‌های معتبری همچون فروشگاه آنلاین تهران آفر می‌باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *