معرفی پرفروش ترین برندهای سرخ کن بدون روغن

در میان انواع برندهای مطرح و معتبر تولیدکننده سرخ‌کن‌ بدون روغن دو برند فیلیپس و تفال به عنوان پرفروش ترین برندهای سرخ کن بدون روغن شناخته می‌شوند.
خرید سرخ کن بدون روغن می‌تواند برای شما مزایای بسیاری به همراه داشته باشد. تسریع و تسهیل امر آشپزی، شست‌وشوی آسان، کاربرد ساده، ایمنی بالا، ابعاد مناسب و امکان طبخ غذا به صورت کاملا سالم و بهداشتی از جمله مزیت‌های خرید سرخ کن بدون روغن محسوب می‌شوند.

بررسی ویژگی‌های پرفروش ترین برندهای سرخ کن بدون روغن

دستگاه‌های سرخ‌کن بدون روغن را با نام‌های دیگری از جمله سرخ‌کن رژیمی و یا سرخ‌کن کم‌مصرف نیز می‌شناسند.
برندهای فراوانی در سرتاسر جهان در زمینه طراحی و تولید انواع سرخ‌کن بدون روغن فعالیت می‌کنند. در میان انواع برندهای مطرح و معتبر تولیدکننده سرخ‌کن‌ بدون روغن دو برند فیلیپس و تفال به عنوان پرفروش ترین برندهای سرخ کن بدون روغن شناخته می‌شوند.
شرکت تولیدکننده سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس در سال ۱۸۹۱ میلادی در کشور هلند پایه‌گذاری شد. راه‌اندازی کارخانجات تولیدی این شرکت در کشورهای بسیاری همچون ترکیه، رومانی، مالزی و … باعث شده است که در حال حاضر محصولات فیلیپس به عنوان محصولاتی چندملیتی در بازار عرضه شوند.
دستگاه‌های سرخ‌کن بدون روغن این برند از کیفیتی ممتاز و قیمتی مناسب برخوردار می‌باشند. همین امر باعث شده است تا نام برند فیلیپس در لیست پرفروش ترین برندهای سرخ کن بدون روغن قرار بگیرد.

می‌توانید تا به منظور خرید سرخ‌کن برقی، خرید اسپرسوساز و قهوه‌ساز، غذاساز، جاروبرقی و … از محصولات مرغوب و بادوام برند فیلیپس در وبسایت فروشگاه آنلاین تهران آفر دیدن فرمایید.
برند تفال یکی دیگر از محبوب‌ترین و پرفروش ترین برندهای سرخ کن بدون روغن است. این برند از سال ۱۹۵۰ میلادی و در پی تولید نوعی ماهی‌تابه نچسب با روکشی از جنس تفلون فعالیت خود را در عرصه ساخت لوازم خانه و آشپزخانه برقی و غیر برقی در کشور فرانسه آغاز نمود.
از مهم‌ترین علل شناخته شدن برند تفال به عنوان یکی از پرفروش ترین برندهای سرخ کن بدون روغن می‌توان به مواردی نظیر تولید محصولات متنوع و در عین حال باکیفیت اشاره کرد.
وجود تنوع بسیار زیاد تولیدات تفال به شما امکان می‌دهد تا پس از بررسی ویژگی‌های هر محصول و انطباق دادن این ویژگی‌ها با نوع و میزان نیاز خود مناسب‌ترین دستگاه را شناسایی کرده و نسبت به خرید آبمیوه گیری تفال، سرخ‌کن بدون روغن تفال، زودپز برقی تفال و … اقدام نمایید.
پس از برندهای فیلیپس و تفال می‌توان از برندهای دیگری همچون برند دلونگی، برند کنوود، برند دسینی و برند سنکور نیز به عنوان پرفروش ترین برندهای سرخ کن بدون روغن نام برد.

معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس

از میان انواع دستگاه‌های سرخ‌کن بدون روغن تولید شده توسط برند فیلیپس برخی از این محصولات از محبوبیت و فروش بیش‌تری در بازار لوازم خانه و آشپزخانه برخوردار می‌باشند.
سرخ‌کن بدون روغن مدل 9270 یکی از محبوب‌ترین مدل‌های سرخ‌کن برند فیلیپس محسوب می‌شود.
از جمله ویژگی‌های مفید و مشخصات فنی سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270 می‌توان به مواردی چون برخورداری از صفحه کلید لمسی، توان مصرفی معادل ۲۰۰۰ وات، گنجایشی برابر با ۶ لیتر و بهره‌مندی از تکنولوژی Rapid Air اشاره کرد.
سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس مدل 9252 نیز یکی دیگر از دستگاه‌های سرخ‌کن موجود در بازار می‌باشد که با استقبال کم‌نظیر متقاضیان مواجه شده است.
این دستگاه با توان مصرفی برابر با ۱۴۰۰ وات به منظور پخت سیب‌زمینی، مرغ، گوشت، استیک، کیک، سبزیجات و … مناسب خواهد بود.
برند فیلیپس به عنوان یکی از پرفروش ترین برندهای سرخ کن بدون روغن دستگاه دیگری را نیز با نام سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس مدل 9200 تولید و روانه بازار کرده است.
برخورداری از ۱۴۰۰ وات توان مصرفی، قابلیت سرخ کردن و طبخ انواع مواد غذایی، مجهز بودن به تایمر و سیستم خاموش‌کننده خودکار از مهم‌ترین نقاط قوت این محصول به شمار می‌روند.

معرفی پرفروش‌ترین مدل‌های سرخ‌کن بدون روغن تفال

برند فرانسوی تفال به تولید دستگاه‌های سرخ‌کن با تنوع بسیار فراوانی شهرت دارد. با این حال برخی از این محصولات نسبت به دستگاه‌های مشابه از فروش و محبوبیت بیش‌تری برخوردار می‌باشند.
سرخ‌کن بدون روغن تفال مدل EY 201 یکی از پرفروش‌ترین تولیدات برند تفال است که با توان مصرفی ۱۵۰۰ وات و ظرفیت ۴.۲ لیتر در بازار عرضه شده است.
محصول دیگری که به عنوان یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های سرخ‌کن برقی مورد بررسی قرار می‌گیرد سرخ‌کن بدون روغن تفال مدل EY 701 می‌باشد.
برخورداری از ظرفیتی معادل ۵.۶ لیتر ، موتوری با توان ۱۷۰۰ وات و صفحه کلید لمسی برخی از نقاط قوت این محصول محسوب می‌شوند.
سرخ‌کن بدون روغن تفال مدل EY 2018 نیز از دیگر مدل‌های پرفروش سرخ‌کن برقی تفال است که با مخزنی به ظرفیت ۴.۲ لیتر، توان مصرفی ۱۵۰۰ وات و مجهز به صفحه نمایش دیجیتال و صفحه کلید لمسی طراحی و تولید شده است.

مزایای خرید سرخ‌کن بدون روغن

عدم نیاز به استفاده از روغن در فرایند طبخ مواد غذایی با استفاده از این دست محصولات باعث شده است که شست‌وشوی سرخ‌کن‌های بدون روغن به امری بسیار ساده بدل شود.
مجهز بودن به آپشن‌ها و قابلیت‌هایی مانند صفحه کلید لمسی، صفحه نمایشگر دیجیتال، امکان تنظیم و ذخیره برنامه‌های پخت و … استفاده از انواع پرفروش ترین برندهای سرخ کن بدون روغن را به میزان چشم‌گیری تسهیل کرده است.
با استفاده از این دستگاه‌های سرخ‌کن قادر خواهید بود تا مصرف روغن را به میزان زیادی کاهش داده و به این صورت از بروز بیماری‌هایی همچون اضافه وزن، دیابت، چربی خون، مشکلات قلبی و عروقی و … جلوگیری نمایید.
در نظر گرفتن موارد ایمنی استانداردی همچون سیستم خاموش‌کننده خودکار، کابل برق قابل تفکیک، درب شیشه‌ای یا پنجره نظارت شفاف در پروسه ساخت این محصولات را به یکی از ایمن‌ترین لوازم الکتریکی آشپزخانه بدل کرده‌اند.

خرید پرفروش ترین برندهای سرخ کن بدون روغن تا حد زیادی دشواری انجام امورات روزمره منزل و به خصوص امر آشپزی را کاهش خواهد داد.
با استفاده از یک دستگاه سرخ‌کن رژیمی مناسب دیگر نیازی نیست تا زمان زیادی را به طبخ غذا در آشپزخانه اختصاص دهید. با سپردن امر آشپزی به جدیدترین مدل‌های سرخ‌کن بدون روغن قادر خواهید بود تا علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و انرژی لذت چشیدن طعم غذایی دلچسب را نیز تجربه فرمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *