مقایسه اتو بخار فیلیپس و تفال

مقایسه-اتو-فیلیپس-و-تفال

برای مقایسه اتو بخار فیلیپس و تفال باید به برخی از تفاوت‌های این دو محصول مانند تفاوت در وزن، تفاوت در قیمت، سرعت و قدرت اتوکشی اشاره کنیم. اتو بخار تفال و اتو بخار تفال هر کدام ویژگی‌ها، امکانات، مزایا و معایب خاص خود را دارند. مقایسه دقیق تفاوت‌های میان اتو بخار تولید شده توسط این دو برند نیازمند بررسی ویژگی‌های هریک از این دستگاه‌ها است.
خرید اتو بخار یک نیاز ضروری برای تمام افرادی است که به زیبایی ظاهر خود اهمیت می‌دهند. با توجه به تنوع برندهای مختلف تولید کننده اتو بخار و همچنین تنوع مدل‌های این دستگاه در بازار لوازم خانگی انتخاب بهترین برند اتو می‌تواند برای متقاضیان به یک معضل بدل شود.
در این مقاله امکانات و قابلیت‌های دستگاه‌های اتو بخار تولیدشده توسط دو برند محبوب و شناخته‌شده فیلیپس و تفال را به تفصیل مورد بررسی قرار خواهیم داد. مطالعه این مطلب به شما امکان می‌دهد تا از طریق مقایسه اتو بخار فیلیپس و تفال و ویژگی‌های آن‌ها دستگاهی را متناسب با نوع نیاز، میزان نیاز و میزان بودجه خود خریداری کنید.

مزایا و معایب خرید اتو بخار تفال

برند تفال یک برند فرانسوی است که در سال ۱۹۵۰ میلادی با تولید نوعی ماهی‌تابه نچسب فعالیت خود را در عرصه ساخت لوازم خانه و آشپزخانه آغاز کرد. در حال حاضر تمامی لوازم برقی و غیربرقی تولیدشده توسط این برند از محبوبیت بسیار زیادی در سطح جهانی برخوردارند. اتو بخار تفال یکی از محصولات این کمپانی محسوب می‌شود که به دلیل برخورداری از ویژگی‌های مفید بسیار زیاد مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.
با وجود بهره‌مندی اتو بخار تفال از نقاط قوت فراوان این دستگاه نیز مانند تمامی کالاهای الکتریکی معایبی نیز دارد. در این بخش از مقاله معایب و مزایای خرید اتو بخار تفال را بررسی می‌کنیم.

مشخصات اتو بخار تفال مدل 9845
مشخصات اتو بخار تفال مدل 9845

مزایای خرید اتو بخار تفال

برند فرانسوی تفال تجربه بالایی در زمینه طراحی و تولید انواع اتو بخار دارد. همین تجربه بالا باعث شده است که اتوهای ساخته‌شده توسط این کمپانی از مرغوبیت و مقاومت بالایی بهره‌مند باشند.
سرعت بالای اتوکشی، وزن سبک، طراحی ارگونومیک، قابلیت حمل و جابه‌جایی آسان و امکان اتو کشیدن لباس‌ها بدون نیاز به صفحه محافظ اتو از دیگر مزیت‌هایی است که خرید این کالا برای شما به همراه دارد.

سرعت بالای اتوکشی

زمان آماده‌به‌کار اتو بخار تفال بسیار کوتاه است. به همین دلیل نیازی نیست مدت‌زمان زیادی را برای داغ شدن اتو منتظر بمانید. این موضوع زمان اتوکشی لباس‌ها را به میزان چشم‌گیری کاهش داده و زمان انجام امورات روزمره منزل را تسریع خواهد کرد.

وزن مناسب و طراحی ارگونومیک

وزن مناسب و سبک و طراحی ارگونومیک امکان جابه‌جایی بسیار آسان اتو بخار برند تفال را برای شما فراهم می‌کند. امکان حمل و نقل دستگاه باعث شده است که بتوانید در سفر نیز از این اتو بخار بهره بگیرید.

اتو بخار تفال مدل FV9850
اتو بخار تفال مدل FV9850

امکان اتوکشی لباس‌ها بدون نیاز به صفحه اتو

قابلیت خاموش شدن خودکار و بهره‌مندی اتو از پایه نگهدارنده نیاز به استفاده از صفحه اتو در هنگام اتوکشی را از بین برده است. مجهز بودن به سیستم قطع خودکار باعث می‌شود که در صورت واژگون شدن اتو بر روی لباس موتور دستگاه به‌صورت اتوماتیک خاموش شده و از سوختن و آسیب دیدن پارچه جلوگیری می‌کند. برخورداری از پایه نگهدارنده نیز مانع از واژگون شدن اتو بخار بر روی لباس می‌شود. این ویژگی سبب شده است تا اتو بر روی تمامی سطوح صاف به سادگی به شکل عمودی باقی بماند.

معایب اتو بخار تفال

همان‌طور که گفته شد برند فرانسوی تفال تجربه بسیار بالایی در تولید انواع اتو بخار دارد و به همین دلیل تمامی دستگاه‌های تولیدشده توسط این برند از مرغوبیت و مقاومت بالایی برخوردارند. بااین‌وجود اتو بخار تفال معایبی نیز دارد که لازم است پیش از خرید از آن‌ها مطلع باشید.

توان و قدرت پایین

در زمینه مقایسه اتو بخار فیلیپس و تفال باید به این نکته اشاره کنیم که توان و قدرت اتو تفال در مقایسه با اتو فیلیپس به مراتب پایین‌تر است. این مسئله باعث می‌شود که کیفیت اتوکشی لباس‌ها با استفاده از اتو بخار برند تفال کاهش یابد و باز شدن چین و چروک‌ها به امری دشوار بدل شود.

اتو بخار تفال مدل FV9848
مشخصات اتو بخار تفال مدل FV9848

چکه کردن آب بر روی لباس

برخی از انواع اتو بخار تفال به سیستم ضدچکه مجهز نیستند؛ در نتیجه در هنگام اتو کشیدن لباس‌ها آب درون مخزن بر روی پارچه چکه کرده و باعث لکه شدن آن می‌شود. توجه داشته باشید که این موضوع در مورد تمامی مدل‌های اتو بخار تولیدشده توسط برند تفال صدق نمی‌کند.

مزایا و معایب خرید اتو بخار فیلیپس

دفتر مرکزی کمپانی فیلیپس در کشور هلند قرار دارد. وجود شعب تولیدی فراوان در اقصی نقاط جهان باعث شده است که محصولات ساخته‌شده توسط این برند به عنوان محصولاتی چندملیتی شناخته شوند. برند فیلیپس در زمینه ساخت انواع کالاهای الکتریکی فعالیت می‌کند و تولید لوازم برقی خانه و آشپزخانه تنها بخش کوچکی از فعالیت این کمپانی را تشکیل می‌دهد.
درصورتی‌که قصد دارید از معایب و مزایای خرید اتو بخار فیلیپس مطلع شوید، مطالعه این بخش از مقاله را از دست ندهید.

مزایای خرید اتو بخار فیلیپس

از مهم‌ترین مزایای خرید اتو بخار برند فیلیپس می‌توان از مواردی مانند برخورداری از قدرت و توان بسیار بالا، قابلیت تنظیم دمای بخار و طراحی ارگونومیک و کاربردی نام برد.

قدرت و توان بسیار بالا

در هنگام مقایسه اتو بخار فیلیپس و تفال به تفاوت قدرت و توان این دو محصول اشاره کردیم. قدرت اتو بخار فیلیپس نسبت به اتو بخار تفال بسیار بیش‌تر است. همین موضوع به شما امکان می‌دهد تا در زمانی کوتاه و بدون نیاز به وارد کردن فشار فیزیکی چروک‌های انواع پارچه را از بین ببرید.

اتو بخار فیلیپس مدل DST5010

قابلیت تنظیم دمای بخار

قابلیت تنظیم میزان و دمای بخار و حرارت به شما امکان می‌دهد تا تمامی انواع پارچه را از حریر و ابریشم گرفته تا جین و کتان به‌سادگی و بدون نگرانی از امکان آسیب دیدن بافت پارچه اتو کنید.

برخورداری از طراحی ارگونومیک

برخورداری از طراحی ارگونومیک یکی از شباهت‌های میان دستگاه‌های اتو بخار تولیدشده توسط برندهای تفال و فیلیپس به شمار می‌رود. امکان اتو کشیدن تعداد زیادی لباس بدون احساس خستگی در ناحیه دست و انگشتان دست از مزیت‌هایی است که طراحی ارگونومیک و کاربردی اتو بخار برند تفال به همراه دارد.

معایب اتو بخار فیلیپس

قیمت نسبتا بالا و وزن نسبتا سنگین از اساسی‌ترین معایب اتو بخار برند تفال محسوب می‌شوند. باوجوداین مزایای فراوان خرید این محصول مانع از تغییر نظر خریداران نسبت به خرید این محصول شده است.

قیمت بالا

قیمت انواع اتو بخار فیلیپس در مقایسه با اتو بخار تفال به نسبت گران‌تر است. هرچند که با توجه به قابلیت‌ها و کاربردهای پرشمار و ویژگی‌های مفید این محصول گران بودن قیمت این کالا معقول به نظر می‌رسد، اما این موضوع می‌تواند باعث شود که خرید این دستگاه برای برخی از خریداران به امری غیر ممکن تبدیل شود.

اتو بخار فیلیپس مدل DST8041

وزن سنگین

وزن نسبتا سنگین اتو بخار فیلیپس جابه‌جایی و حمل و نقل آن را به امری دشوار تبدیل کرده است؛ همچنین این نقطه ضعف می‌تواند به خستگی دستان شما در هنگام اتوکشی لباس‌ها بیانجامد.

سخن آخر

در این مقاله به مقایسه اتو بخار فیلیپس و تفال پرداختیم و برخی از معایب و مزایای خرید این دو محصول را مورد بررسی قرار دادیم. حال که با ویژگی‌ها و امکانات این دو محصول آشنا شدید، می‌توانید منطبق با میزان بودجه و نیاز خود مناسب‌ترین برند اتو را از بین دستگاه‌های اتو بخار تولید شده توسط کمپانی‌های فیلیپس و تفال انتخاب و خریداری کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *